Jak se správně objednat k nám na kliniku?

Často se nás ptáte, jak se správně objednat na kliniku a kterou z možností si při rezervaci vybrat. Pojďme si ukázat, jak se správně objednat, abychom předešli zmatkům.

  1. Správná klinika

Nejdůležitějším faktorem při objednávání je vybrat si správnou kliniku. Ordinujeme na dvou adresách, a to Jičínská 47 a Milady Horákové 846/94. Výběr kliniky je možný v kolonce “Objednat”. Zároveň si v této sekci můžete objednat návštěvu zvířátka doma nebo konzultaci online.

  1. Dostatečná délka rezervovaného termínu

Dostatek času pro ošetření Vašeho zvířátka je pro nás prioritou. Je tedy nutné vědět, na jak dlouhý časový úsek se objednat, pokud má zvířátko nějaký problém. 

Pokud se jedná o preventivní úkony, jako jsou například vakcinace, odběr krve, stříhání drápků, toaleta análních žlázek, případně kontroly po dobrání léků, pokračující léčby nebo zlepšení stavu, stačí Vám rezervace na 15 minut

30 minutový termín je ideální na delší diagnostiku. Využíváme je například při diagnostice trávicích obtíží, problémy s očima či ušima. Vztahuje se také na vyšetření moči nebo mikroskopické vyšetření.

Delší časové termíny (45 minut, 60 minut) vybereme tehdy, kdy je potřeba při vyšetření využití složitější techniky, například RTG, USG nebo vyšetření v sedaci. Nejdůležitějším faktorem při těchto vyšetřeních je pečlivost a čas, proto je potřeba na ně mít vyhrazeno dostatek prostoru. Samotná sedace zabere přibližně 20 minut z vyhrazeného termínu a USG může trvat i 30 minut, pokud potřebujete zkontrolovat celou dutinu břišní. 

Je potřeba si ale uvědomit, že každé zvíře je individuální, tedy bude potřebovat jinou délku ošetření. Nově u nás například můžete vyzkoušet ošetření cat friendly u paní doktorky Mazúrové, která se věnuje kočičí medicíně již přes 8 let. Čas na kontrolu či odběry krve u koček jsou tehdy delší a minimalizuje se tak jejich stres při vyšetřování. Cat friendly prostředí se snažíme vytvořit pro všechny příchozí kočičky na obou klinikách. 

  1. Mám akutní problém, který nepočká, co teď?

Vždy se může stát něco nečekaného. Každý počítá s tím, že může přijít situace, kdy budete potřebovat ošetření co nejdříve. I na tyto situace jsme připraveni. Důležité je nám dát vědět, abychom se mohli připravit na to, že přijde akutní pacient. Nejlepší je zatelefonovat a zeptat se, kdy můžete dorazit. Akutní stavy vyžadující okamžitou pomoc bereme přednostně, u úrazů či nemocí neohrožujících psa na životě je potřeba počítat s takzvanou “čekací dobou”, která závisí na zaplnění kalendáře a počtu neobjednaných klientů, kteří ten den zavolají a přijdou. 

  1. Mám donést vzorek/Potřebuji si koupit léky

V případě nákupu léků, konzerv nebo antiparazitik můžete na kliniku dorazit kdykoliv bez objednání. Stejné pravidlo platí pro odčervovací tablety nebo vystavení receptu. Je dobré pamatovat na to, že bez lékařské zprávy nemůžeme prodávat specializované léky (kardiologické léky, léky na podporu funkce ledvin, antibiotika, antiepileptika, analgetika) žádnému klientovi. Vždy je potřeba buď kontrola u lékaře nebo lékařská zpráva z jiného pracoviště. Takové zprávy jsou validní po dobu 3 až 12 měsíců (dle specializace), poté je potřeba kontrola.

Vzorky na vyšetření (stolice, moč) k nám můžete nosit bez objednání v průběhu týdne. Nejlepší je přinést vzorky maximálně do 14 hodin v pátek, aby stihli ještě ten den odjet do laboratoře. O víkendu je lepší vzorky stolice nenosit vůbec a vzorky moči pouze v případě, že se jedná o základní vyšetření u nás na klinice.

ČERSTVÉ NOVINKY

Sledujte nás na Facebooku